Assuntos: MARKETING, PLÁSTICOS
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
CARVALHO, Nayane Naamy. Creating a digital customer journey for plastic additives: a case study in the mechanical recycling market. 2021. Trabalho de Conclusão de Curso (Graduação) – Escola Politécnica, Universidade de São Paulo, São Paulo, 2021. Disponível em: https://bdta.abcd.usp.br/directbitstream/45500050-2961-4271-94b5-435d3a290043/NAYANE%20NAAMY%20CARVALHO%20PRO2021.pdf. Acesso em: 27 set. 2024.APA
Carvalho, N. N. (2021). Creating a digital customer journey for plastic additives: a case study in the mechanical recycling market (Trabalho de Conclusão de Curso (Graduação). Escola Politécnica, Universidade de São Paulo, São Paulo. Recuperado de https://bdta.abcd.usp.br/directbitstream/45500050-2961-4271-94b5-435d3a290043/NAYANE%20NAAMY%20CARVALHO%20PRO2021.pdfNLM
Carvalho NN. Creating a digital customer journey for plastic additives: a case study in the mechanical recycling market [Internet]. 2021 ;[citado 2024 set. 27 ] Available from: https://bdta.abcd.usp.br/directbitstream/45500050-2961-4271-94b5-435d3a290043/NAYANE%20NAAMY%20CARVALHO%20PRO2021.pdfVancouver
Carvalho NN. Creating a digital customer journey for plastic additives: a case study in the mechanical recycling market [Internet]. 2021 ;[citado 2024 set. 27 ] Available from: https://bdta.abcd.usp.br/directbitstream/45500050-2961-4271-94b5-435d3a290043/NAYANE%20NAAMY%20CARVALHO%20PRO2021.pdf